2015/12/16

BOTKI BOHO | ZAMSZOWA SUKIENKA

Witajcie! Od dłuższego czasu zastanawiałam się nad kupnem zamszowych butów w stylu BOHO. Szukałam i jakoś do końca nie mogłam się zdecydować jakie wybrać. Swoje znalazłam na DeeZee i od razu je zamówiłam. Spodobał mi się ich krój oraz urocze frędzelki. Wy nie wiecie, ale od pewnego czasu 'choruję' na rzeczy z frędzlami :D. Sukienkę idealnie pasującą dostałam od Mikołaja ;) Tak oto zrodziła się ta stylizacja. Niebawem na blogu pojawią się nowe stylizacje oraz nowe współprace ;).
 | botki - DeeZee.pl | sukienka - prezent | torebka - nn | zegarek - Adidas |

11 komentarzy:

  1. lubię takiego Mikołaja, co przynosi takie fajne rzeczy <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Mikołaj ma gust:) Piękne botki, też mi się podobają frędzle, a nie mam ani jednej rzeczy z nimi!

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne botki<3
    całość wygląda naprawdę super :)
    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  4. Lubię zamsz w każdym wydaniu. Wyglądasz bardzo fajnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne połączenie kolorystyczne ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam botki z frędzlami:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. niesamowicie podobają mi się takie botki, ale to jedna z takich rzeczy, która świetnie wygląda na kimś, a wiem, że na mnie już pewnie niekoniecznie :( super stylizacja
    monsv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, zakochałam się w zamszowej sukience :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajnie się prezentują te buty. Piękne zdjęcia! :D

    Pozdrawiam, atramka xx

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne botki! Bardzo lubię frędzle :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.