2015/12/04

KOSZULA W KRATĘ | SPODNIE MOTOCYKLOWE

Biało czarna stylizacja. Na szaro-bure jesienne dni jest jak najbardziej idealna. Koszule nadal są numerem jeden i mimo, że mam już ich kilka(naście) to nadal jest mi ich mało. Od dawna szukałam takiej w DUŻĄ kratę, tą znalazłam dzięki koleżance (dzięki Patka). Od razu wpadła mi w oko, szkoda, ze cena mi w oko nie wpadła. Koszula jest wykonana z dobrego materiały i zdecydowanie nieee przypomina koszuli nocnej. Do kraty postanowiłam dobrać spodnie motocyklowe i czarną torebkę. Jest to pierwsza poznańska stylizacja, dopiero pierwsza.... Może Wy poznaniacy polecicie mi jakiś fajne miejsce na zdjęcia, jakiś ciekawy plener ?

White and black styling. The greyish-bure autumn days is the most ideal. Men still are the number one and even though I already have some (teen) it is still a little sorry for them. It has long been looking for such a large plaid, that I found thanks to my colleague (thanks Tab). He immediately caught my eye, I wish the price of my eye did not fall. The shirt is made of good materials and definitely nooo like a nightgown. I decided to choose a grate motorcycle pants and a black handbag. This is the first Poznan styling, just the first .... Maybe you Poznanians even recommend me a nice place for pictures, some interesting open air ?
 | spodnie, koszula - ZARAZ | buty - Sinsay | torebka - nn | kurtka - Stradivarius | 

POZDRAWIAM MALWA

21 komentarzy:

  1. koszula ma piękną kratę <3 i bardzo ładnie w niej wyglądasz! ja choć uwielbiam ten motyw, sama nie najlepiej się w nim czuję :( a szkoda, bo jest to prawdziwy HIT!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi sie ! Moj ulubiony zestaw kolorystyczny :)

    _____________________
    blog.justynapolska.com
    Fashion&makeup

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula ^^ :) dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna koszula, bardzo do Ciebie pasuje taki look. Gorąco pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny look! Jesteś śliczna <3
    blogerkaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny look:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Odpowiedzi
    1. Śliczna stylizacja ! Piękne zdjęcia a koszyka jest naprawdę fajna :)
      moda-naszym-swiatem.blogspot.com Zapraszam do siebie ;)

      Usuń
  8. świetny look ,a koszula jest cudna *o*
    http://stylishfashionbylu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne stylizacje :) i piękne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  10. Również uwielbiam koszule!
    Super stylizacja i zdjęcia :)

    http://onelife-onesize.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam koszule! poluję już od dawna na czarno-białą!
    Świetna stylizacja!:)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. cudowny outfit, bardzo w moim stylu! i świetny odcień szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładna koszula, widzialam ja ostatnio w zarze i tez mi wpadla w oko :)

    http://dalenadaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam podobną stylizację, tylko krata jest mniejsza. Super też wygląda ta stylizacja z koszulą w czerwono czarną kratę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam koszulę, ta jest cudowna! Chcę taką :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Prze ślicznie wyglądasz :) Pasuje Ci bardzo ta stylizacja, masz idealną urodę do zdjęć :) http://mylifeismyonlylove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.