2015/12/26

PODSUMOWANIE ROKU 2015 | PRZEGLĄD STYLIZACJI


Z racji zbliżającego się końca roku chciałabym Wam przybliżyć niektóre stylizacje, które pojawiły się na blogu w tym roku. Zaczynając od stycznia 2015 poprzez kolejne miesiące, aż do obecnego jeszcze grudnia. Uważam ten rok za bardzo udany. Zmieniłam się trochę a wraz ze mną mój blog. Zmienił się mój kolor włosów, podjęłam wiele nowych współprac, zorganizowałam też 2 konkursy ( TUTAJ i TUTAJ ) na blogu. Zaczęłam być osobą bardziej systematyczną ( mówimy oczywiście o blogu ). Wpisy na blogu pojawiały się regularnie i z większą częstotliwością.

KLIK                                                      KLIK                                                     KLIK                                                     KLIK

W tym roku towarzyszyliście mi w dwóch podróżach. Jednej większej TUTAJ i drugiej trochę mniejszej TUTAJ. Udało mi się też nawiązać współpracę z Weroniką  ( ZAPRASZAM NA JEJ FACEBOOK'a ). Dzięki czemu zdjęcia na blogu są w jeszcze lepszej jakości. Oprócz tematyki modowej pojawiły się też wpisy kosmetyczne. Założyłam FANPAGE'a bloga. Co jeszcze wydarzyło się w 2015 roku? Udało mi się uczestniczyć w dwóch spotkaniach blogerek. Jedno odbyło się w Lesznie (niestety brak relacji na blogu ), a drugie w POZNANIU. Zaczęłam studia oraz przeprowadziłam się do Poznania. Uważam, że takie małe podsumowanie wystarczy....
 
KLIK                                                      KLIK                                                     KLIK                                                     KLIK

W NOWYM ROKU ŻYCZĘ WAM WIELU SZCZĘŚLIWYCH CHWIL, TAKICH KTÓRE NA DŁUGO ZOSTANĄ W WASZYCH SERDUSZKACH, DUŻO ZDROWIA, MIŁOŚCI I REALIZACJI PLANÓW (tych mniejszych i większych). NIE BÓJCIE SIĘ ZMIAN, PODEJMUJCIE WYZWANIA ORAZ SPEŁNIAJCIE MARZENIA!  UDANEJ ZABAWY SYLWESTROWEJ. 

-Malwina.

KLIK                                                      KLIK                                                     KLIK                                                     KLIK
KLIK                                                      KLIK                                                     KLIK                                                     KLIK
KLIK                                                      KLIK                                                     KLIK                                                     KLIK
KLIK                                                      KLIK                                                     KLIK                                                     KLIK


"Moda nie istnieje wyłącznie w ubiorach. Moda jest na niebie, na ulicy, moda to idee, sposób życia, wszystko to, co się dzieje". -  Coco Chanel

14 komentarzy:

  1. Widzę Wiele Ciekawych stylizacji ;)
    Sama przygotowuje podobny post.
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zawsze świetne masz te stylizacje i bardzo mi się podobają ;)


    http://foreveryoungxdo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo fajny, prosty, niewymuszony styl :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Letnie stylizacje najlepsze, uwielbiam.♥

    OdpowiedzUsuń
  5. super! :) Piękne stylizacje, super pomysły ;)
    http://fashionstyleglaumr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawy przegląd stylizacji. Wszystkie bardzo mi się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne stylizacje :) Masz świetny styl-miejski, ale absolutnie nie nudny.

    Pozdrawiam!

    aboutdriana

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszula w czarną kratę jest boska!~I jeszcze jedno- genialnie wyglądasz w jasnym blondzie z mocniejszym makijażem i w okularkach :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie mam pojęcia, która jest moją ulubioną :D wszystkie super!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne stylizacje, kilka wyjątkowo mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne stylizacje :)

    ______________________
    PERSONAL STYLE BLOG
    http://evdaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne stylizacje! Zdjęcia cu do wne <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny przegląd, świetny styl!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.