2015/12/02

PREZENTY DLA NIEGO

Wiecie ile dni zostało do Wigilii ? 21! Tylko lub aż dwadzieścia jeden. Równo 3 tygodnie, jednak to wbrew pozorom nie jest aż tak dużo czasu. Trzeba kupić przecież najbliższym osobom prezenty, zapakować je, pomyśleć o tym co przygotujemy na święta, podliczyć budżet....Z racji tego, że prezenty dla KOBIET już się pojawiły to teraz przyszedł czas na propozycje prezentów dla Naszych PANÓW. Jest przecież równouprawnienie, więc panowie ( a raczej prezenty dla nich ) też powinny się tutaj znaleźć. Nie wiem jak to się stało ale tych propozycji jest więcej niż dla pań. Jeśli nie wiecie jeszcze co kupić swoim mężczyznom to zapraszam do obejrzenia moich propozycji. Niebawem na blogu pojawi się klasyczna stylizacja oraz ostatni post przedświąteczny.
2. Ciepłe rękawiczki ( oby się przydały w tym roku ) - http://tierone.pl/
5. Bez gier się nie obędzie - Need for Speed/FIFA 16 -  https://www.origin.com/pl-pl/store/?no-takeover=true
6. Whisky + dobra czekolada ( Milka ) lub słoiczek Nutelli 
8. Czekoladowy samochód - http://chocolissimo.pl/


16 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje na każdą kieszeń :) Dla mojego męża wybrałabym Paco Rabanne i oczywiście gry. Podoba mi się też zegarek, ale niedawno sobie kupił całkiem podobny.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja mojemu na mikołaja dałam koszule dostał wcześniej bo ja tez dostałam wcześniej :))i jeszcze czapkę mu kupie a od choinkę dostanie plecak rowerowy sam sobie znalazł a nie mam pojęcia co na 30 urodziny

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja dla swojego mam bluzę Keep Calm and call Batman - gdyż ma ksywę Batman. Zastanawiam się czy nie kupić takiego plakatu w ramięz tym tekstem właśnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne pomysły, te perfumy to mój nr 1 ! Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny pst, na pewno pomoże wielu kobietom w wyborze prezentów. Niby się znamy, a zakup prezentu nigdy nie jest łatwy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne pomysły na prezent, właśnie szukam inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajne propozycje ;-) ja jeszcze nie wiem co kupić;p
    Sandicious

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie pozycje spodobały by się mojemu facetowi ;) Sama mam w planie kupić 2 pozycje z twojej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę że dla każdego faceta :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten zegarek bardzo fajny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne propozycje! ja juz kupiłam conieco :-D Buziaki Kochana
    Moze obs? zacznij i daj znac:

    http://nataliazarzycka.blogspot.com/2015/12/sherry-london.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne pomysł! U mnie chyba będzie to dobra perfuma i whisky :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciekawe propozycję, ja niestety chyba nie robię prezentu dla niego bo niestety albo i stety go nie posiadam! Ale na przyszłość się przyda :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mam niestety, jak na razie. Myślałam już o tym i możliwe, że w przyszłości takowy założę. Już dodałam do obserwowanych :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój luby był by bardzo zadowolny z perfum :)
    Generalnie wszystkie prezenty bardzo fajne :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.