2016/01/11

TRENDY JESIEŃ - ZIMA 2015/2016 | CHOIES

Nowy Rok to dla większości z nas najlepszy czas na zmiany. Chcemy być lepsi (pod każdym względem). W pracy, w szkole czy w domu.... staramy się wywiązywać jak najlepiej z zadań, które musimy wypełniać w każdym z tych miejsc. Wiadomo Nowy Rok = Nowa Ja, nowa dieta, nowe ćwiczenia, lepsze życie, brak nałogów. Mogłabym wymieniać w nieskończoność wypociny noworoczne. Postanowienia noworoczne mają pomóc nam w samodoskonaleniu i poszukiwaniu szczęścia. Zastanawiam się czy tworzenie tzw. list postanowień noworocznych ma sens. Jeśli pomagają i przypominają Ci o celach jakie sobie założyłaś to myślę, że warto mieć taką listę. Natomiast jeśli taka notatka (jak co roku) trafi do szuflady, to nie widzę sensu żeby ją tworzyć. 

ZAPRASZAM WAS DO OBEJRZENIA MOJEJ LISTY TRENDÓW JESIENNO-ZIMOWYCH 2015/2016 OD CHOIES

 Po kliknięciu w napis pod danym ubraniem (KLIK) automatycznie Was do niego przekieruje :)

BLUZA - KLIK  JEANSY - KLIK SNAKERSY - KLIK TOREBKA - KLIK

JEANSY - KLIK OKULARY - KLIK KAMIZELKA - KLIK SZTYBLETY - KLIK TOREBKA - KLIK RĘKAWICZKI - KLIK

Pozdrawiam Malwa :)

18 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się buty :) Pasowałyby do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Różowa bluza z jeleniem musi być moja!

    OdpowiedzUsuń
  3. ta1 torebka jest swietna
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. O jejciu, ja tam mam zupełnie odmienny gust.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne są te rzeczy *.*
    Dziękuję za kom ☺
    http://monia-blog-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajne ciuszki, poklikałam :). Pozdrawiam!

    lublins.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Poklikałam :) Super blog <3 Pozdrawiam

    bluebae.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne te bluzy i sweter:)
    super blog obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  9. bluzy z reniferami/jeleniami są świetne!

    OdpowiedzUsuń
  10. hej, super trendy bardzo podobają mi się te sweterki z jelonkami, są urocze. Pozdrawiam i zapraszam do mnie na http://www.lap-stajla.blogspot.co.at/

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne, dla mnie najważniejsze jest czuć się wygodnie i mieć ciepło .

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.