2016/02/19

Karmelowa marynarka OVERSIZE | ROZSTRZYGNIĘCIE KONKURSU - Semilac !

Gdy ciepło w lutym, zimno w marcu bywa, długo potrwa zima, rzecz to niewątpliwa. Pogoda przez ostatni kilkanaście dni płata nam figle. Słońce, deszcz, słońce i śnieg, słońce, a za chwilę deszcz. Wczoraj będąc w Poznaniu dowiedziałam się, że w mojej rodzinnej miejscowości spadło sporo śniegu, podczas gdy u mnie za oknem świeciło słońce (miejscowości są oddalone od siebie zaledwie o 75 km). Do początku astronomicznej wiosny został jeszcze miesiąc. Nie mogąc się już doczekać wiosennych kolorów, w dzisiejszej stylizacji postawiłam na karmelowe odcienie. Zwiewną oversize'ową marynarkę połączyłam z białą wizytową koszulą oraz ze spodniami z wysokim stanem. Elementem idealnie pasującym do całej stylizacji stały się botki na słupku w stylu Boho. Zegarek oraz czarna torebka i można iść na spacer ;) ! Dajcie znać jak Wam się podoba stylizacja? Jesteście ciekawi kto wygrał 4 nowiutkie lakiery od Semilaca?! Szczegóły poniżej.....

 | marynarka, spodnie - nn | koszula, torebka - Bonprix.pl | botki - DeeZee.pl | zegarek - Adidas |


 Wyniki konkursu! :)

 Sprawdzając czy wszystkie reguły konkursowe zostały spełnione, przeglądałam Wasze tablice na fb.... Zastanawiałam się czy udostępnienie ok.100 konkursów w 3-4 dni jest możliwe? Otóż tak! Czy w takim razie z konkursów można wyżyć ? :D

W wylosowaniu zwyciężczyni pomógł mi GENERATOR LICZB LOSOWYCH. W konkursie uczestniczyły 344 osoby! Komentarz pierwszy miał numer 1, drugi 2 itd.

 Wygrał komentarz o numerze...

 Właścicielką tego komentarza jest Pani Ilona Mat !

GRATULUJĘ
Proszę o kontakt na Facebooku. 

Malwina.

19 komentarzy:

  1. Wow! To chyba ja 😍
    Pierwszy raz w życiu coś wygrałam! Dziękuję!!!!! 😊😚

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie taki oversize ❤️❤️❤️
    ___________________
    www.justynapolska.com
    Fashion&Beauty Expert

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torebka i botki. Gratuluję zwyciężczyni.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniała marynarka, wiosną z powodzeniem może służyć jako lekka kurtka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Malwinko pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ten zestaw!
    Ładna, subtelna elegancja z nutą dziewczęcego uroku!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super botki i oversizowa marynarka! Czuć już wiosnę, przynajmniej na Twoich zdjęciach:)
    Gratuluję zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Prześliczne zdjecia! *,* Aż czuć od nich magię wiosny! :D Gratuluję zwyciezczyni ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. fantastycznie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pięknie wyglądasz! a marynarkę nosiłabym również jako wiosenny płaszczyk ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna stylizacja :) aż chce się wiosny :D
    Pozdrawiam
    labonnyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Buty sa przecudowne! :) Pozdrawiam gorąco :* - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Super kolorystyka!
    http://patrycjadolinska.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładnie wyglądasz, elegancko i ciekawie. Śliczne różowe usta rozświetliły całość! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna ta marynarka! Uwielbiam rzeczy oversize, a dodatkowo świetny kolor! Super wyglądasz :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.