2016/02/09

Manicure walentynkowy | konkurs - wygraj hybrydy SEMILAC

Witajcie! Do święta zakochanych zostało już tylko 5 dni ! Z okazji Walentynek wraz z firmą SEMILAC, przygotowaliśmy dla Was konkurs. Walentynki kojarzą mi się z kolorem czerwonym jak i różowym. W tym konkursie wybrałam dla Was hybrydy w odcieniach różu.... Zwyciężczyni wygra 4 lakiery hybrydowe:

- nr 000 Lazure Dream - Semilike (lakier niedostępny w sprzedaży - limitowana edycja),
- nr 003 Sweet Pink KLIK,
- nr 049 True Pink KLIK,
- nr 094 Pink Gold KLIK

Do swojego manicure użyłam wszystkich powyżej wymienionych lakierów z wyjątkiem pierwszego. Moje paznokietki możecie zobaczyć poniżej. Dajcie znać co sądzicie o mojej propozycji MANICURE WALENTYNKOWEGO :)? 


KONKURS WALENTYNKOWY !

  • Konkurs trwa od: 09.02.2016 do: 16.02.2016 (do zgłoszenia się przynajmniej 40 osób)
  • Organizator:  Malinowekwiatymalwy.blogspot.com
  • Sponsor: Semilac.pl
  • Aby wziąć udział w konkursie należy:

- polubić na Facebooku Malinowekwiatymalwy KLIK
- polubić na Facebooku SEMILAC KLIK
- udostępnić publicznie zdjęcie konkursowe
- skomentować na fb - zaprosić do udziału 3 wybrane przez siebie osoby
- miło mi będzie jak zaobserwujecie mojego bloga :)

POWODZENIA !




39 komentarzy:

  1. Piękny! Nic tylko pozazdrościć takich zdolności.

    _______________________
    www.justynapolska.com
    Fashion & Beauty

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne są <3 jak cukiereczki

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne kolorki !! Obserwuje + dodane wszystko na fb ;)
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne róże, uwielbiam ten odcień! :) a semilac pink gold jest niepowtarzalny wprost <3 widzę, że też masz numer semilac world :D ciekawe, kiedy kolejny numer, bo się zbieram za nowe zamówienie, a poprzedni numer dostałam razem z nim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też mi róże wpadły w oko :)Tak, mam ten numer gazety, ale jeszcze nie miałam czasu jej przeczytać :(

      Usuń
  5. piękne pazurki :)
    kiedy w końcu lecimy na te zdjęcia Malwa ? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ! Możemy się umówić 20.02 ? :)

      Usuń
  6. Piękny! Chciałabym potrafić taki sobie zrobić, niestety jestem lewa jeżeli chodzi o paznokcie. Może kiedyś mi sie uda! kalaafi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, jaki śliczny jest ten ciemny róż ! Chyba odnalazłam swoją 3 miłość !<3(prócz chłopaka i sportu ;p) Kolory super wyglądają na twoich paznokciach ;) na pewno wzbudza zachwyt u wielu dziewczyn ;)
    http://lifeofeyeteenager.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne paznokcie! *.*
    grochowska.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne paznokcie. :)
    Jak długo szła do ciebie paczuszka? :)
    Obserwujemy? :*
    http://evelinololove.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne pazurki :D uwielbiam semilac 💕
    http://barbaretbeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. uwielbiam hybrydowe pazurki, lakier 003 i 094 jest śliczny. Semilac to najlepsza firma do hybryd.

    xluuxyaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne pazurki , bardzo podoba mi się ich wygląd ;)
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne paznokietki:)
    http://ladycrazyloop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Zarobione ;)

    Magda Lenna M. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne paznokcie, super pomysł ale
    jakoś róż nie podoba mi sie
    www.emillionofdiamonds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Proste a jakże piękne :) zupełnie jak walentynki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaobserwowałam bloga :)
    Piękne paznokcie :) <3

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobione ;) Życzę wszystkim powodzenia ;) Zdobienie mega <3 Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Przepiękne kolorki!<3 Totalnie w moim stylu:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne kolory :) czy któraś z Pań wie gdzie można zamówić kupić taniej niż 30 zł może jakaś hurtownia ?

    OdpowiedzUsuń
  22. przepiękne kolory wybrałaś :) zgłosiłam się na FB :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Idealne kolory dla mnie 😉 uwielbiam różowe paznokcie. Zglosilam się :-)

    OdpowiedzUsuń
  24. - Lubię na Facebooku Malinowekwiatymalwy: Sabina Matusik
    - Lubię na Facebooku SEMILAC: Sabina Matusik
    - udostępniłam publicznie zdjęcie konkursowe: https://www.facebook.com/sabinka.em/posts/1675318722744214?pnref=story
    - zaprosiłam do udziału 3 wybrane przez siebie osoby
    - Obserwuję bloga jako: Sabina eM

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudne kolorki :) A pazurki ajjjććć super !
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  26. Gdzie kupujesz wszystkie dodatki do pazurów (typu tasiemki, cekinki itp)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklep Stylowe Paznokcie, ul. Górna Wilda 96, Poznań lub Centrum Kosmetyczne Lady Katie, ul. Chociszewskiego 19, Leszno :)

      Usuń
  27. Kiedy bedzie ogloszone kto wygrał ? :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.