2016/03/07

Batman vs Batwoman

Zazwyczaj na blogu widzicie mnie w sportowym wydaniu (jeansy + sweter/koszula), ostatnio jednak polubiłam bardziej 'dziewczęce ubrania': spódniczki sukienki, eleganckie płaszcze. Zaciekawiły mnie też motywy bajkowe/komiksowe. Wpis, w którym wystąpiłam przebrana za bajkową Kaczkę Daisy mogliście zobaczyć TUTAJ. W dzisiejszym poście postawiłam Wam pokazać ciekawy sweter z motywem Batmana. Gdy tylko go zobaczyłam, wiedziałam, że będzie mój. Mało tego , wiedziałam również z czym go połączę. Dobrałam do niego lekko rozkloszowaną spódniczkę, botki na klocku, torebkę w stylu Boho oraz kapelusz z H&M. Stylizację doskonale 'rozchmurzyły' urocze rajstopy z motywem serca. :) Dajcie znać co sądzicie o takim połączeniu.
 | sweter - Batman | spódniczka - New Yorker | torebka - TUTAJ | botki - Sinsay | kapelusz - H&M | kurtka - Stradivarius |

Pozdrawiam,
Batwoman

27 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja. Ta żółć i motyw BATMANA bardzo ją rozwesela.

    OdpowiedzUsuń
  2. O jejciu! Stylizacja mega! Sweterek cudowny *.* Zapraszam do siebie :)
    http://madchen-aus-dem-all-pl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny zestaw z przymrużeniem oka.
    Bardzo podoba mi się, że umiesz się bawić modą.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  4. Sądzimy, że bardzo ładna z Ciebie Batwoman! :) :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny zestaw :) Widziałam kiedyś taki sam sweterek w SH, ale już ktoś go kupował :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super stylizacja! Pół żartem, pół serio:) Poważna czerń została świetnie zrównoważona wesołą żółcią i żartobliwym motywem;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ej, ten sweter jest czadowy :D
    Takiego to jeszcze u nikogo nie widziałam!
    Świetnie dobrałaś długość spódnicy (kończy się tam, gdzie kończyć się przy takim princie powinna) i buty, tak poza tym!
    Bardzo ładny, radosny i typowo wiosenny już look!

    OdpowiedzUsuń
  8. Super połączenie, a sweterek w Batmana jest mega uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniały blog, podziwiam! Zapraszam do mnie: http://mademoiselleeee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wow ale ślicznie wyglądasz:) uroczy masz sweter:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jak zawsze świetnie wyglądasz ;) super jest ten sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny sweterek, wyglądasz pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Pięknie wyglądasz! Sweterek jest naprawdę szczególny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Boże ten sweter jest genialny, ja tak bardzo uwielbiam motywy super bohaterów na ubraniach, że szok! Wszystko ze sobą świetnie współgra w Twojej stylizacji :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Awesome look!! Love the pantyhose!!

    My blog: Street Style City

    Also have a look at my photography page: Photography

    OdpowiedzUsuń
  16. gdzie pracujesz? :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega pozytywna stylizacja, wyglądasz pięknie i tak promiennie :) sweterek to hit! Uwielbiam "futrzaki", ale w takim wydaniu jeszcze żadnego nie widziałam. Super! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetny sweterek! Bardzo fajnie wygląda w połączeniu ze spódniczką, a kapelusz dodaje całości charakteru :-) Super wyglądasz!

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.