2016/03/04

Rozkloszowany płaszcz | idealne rozwiązanie na wiosnę

Witajcie! Kilka dni temu, gdy z samego rana obudziły mnie promyki słońca poczułam, że wiosna już tuż, tuż. Z racji tego, że na dworze było ciepło i bardzo pogodnie jak na końcówkę lutego, postanowiłam założyć mój czerwony płaszcz i wybrać się na spacer z 'Małymi Krasnalami', które zrobiły mi poniższe zdjęcia. Stylizacja idealna na Dzień Kobiet, jeśli oczywiście pogoda nam na to pozwoli :). Dajcie znać jak Wam się podoba mój nowy płaszczyk.
 | płaszcz - F&F | buty - TUTAJ | kapelusz - H&m | kopertówka - no name | 

Zdjęcia wykonali:
Emilka&Kuba


20 komentarzy:

  1. Bardzo Fajny płaszczyk- kolor w prost energetyzujący:)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana wyglądasz prześlicznie
    płaszczyk piękny, a w czerwieni wyglądasz super
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana wyglądasz prześlicznie
    płaszczyk piękny, a w czerwieni wyglądasz super
    pozdrawiam MARCELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Płaszczyk w tak żywym kolorze w połączeniu z czernią wygląda świetnie. Bardzo podobają mi się buty.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny płaszczyk, pasuje Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaki piękny, kobiecy zestaw!
    Ślicznie Ci w czerwieni!

    No i fotografowie jacy zadowoleni - i jacy zdolni, bo zdjęcia przeładne :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super płaszczyk! Wyglądasz bardzo kobieco i elegancko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. no proszę rosną mali fotografowie ; ) bardzo ładny ten płaszczyk

    OdpowiedzUsuń
  9. Płaszcz jest cudowny ;)
    Rewelacyjnie wyglądasz, a Emilka i Kuba spisali się bardzo dobrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Płaszczyk ma piękny kolor :) pasuje Ci do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow ale pięknie wyglądasz w tym płaszczu:) super;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super wyglądasz , bardzo ładny płaszczyk ;*
    http://xthy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. mała uwaga... albo kapelusz albo okulary ! i jeszcze na dokładkę czerwone lub różowe usta- zalatuję trochę kiczem bądź wyczuciem stylu pięcioletniej dziewczynki, która chciałaby pochwalić się przed koleżankami w przedszkolu, że dostała nowe błyskotki :P ale buty zajebiste :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Kapelusz + okulary to dobre rozwiązanie, spójrz ile osób latem stawia na takie właśnie połączenie. :) Pięcioletnie dziewczynki się nie malują. PS. podpisz się następnym razem :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetna stylówa! Płaszczyk piękny, ale buty jeszcze piękniejsze!

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękny płaszcz! Uwielbiam połączenie czerwieni z czernią :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.