2016/04/08

Czarna ramoneska | Leather jacket

Witajcie! Co będzie/jest HITem wiosny to już wszystkie z Nas wiedzą. Wiadomo, że będą to kolory pastelowe i typowe nudziaki, nie zabraknie nam też w witrynach sklepowych najbardziej wiosennego koloru czyli bieli. Srebrne i złote dodatki będą zdecydowanie HITem wiosny. Jeśli chodzi o obuwie to zdecydowanie zawładnie nami marka Adidas. Superstar'y i Flux'y będą chyba 'noszone' przez 1/3 społeczeństwa. Jeśli chodzi o okrycia wierzchnie to będą to kurtki Bomberki ( KLIK ) oraz ramoneski, które na rynku są już na topie któryś sezon. Moją ramoneskę kupiłam jakiś czas temu w Stradivariusie. W dzisiejszej stylizacji połączyłam ją z czarnymi rurkami z wysokim stanem oraz z botkami na klocku i koszulą w kratę. Dajcie znać jak Wam się podoba moja propozycja na 'noszenie' ramoneski. :)


 | spodnie, koszula - sh | ramoneska - Stradivarius | botki - Sinsay | torebka - Gallantry |


Pozdrawiam Malwina

PS. Niebawem na blogu post, z którego dowiecie się, gdzie zamawiać prezenty. :)

23 komentarze:

  1. jak zawsze świetne zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładna ta ramoneska!
    stylowa, uniwersalna - idealny ciuch na wiosnę :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjnie się prezentujesz w tej stylizacji, kurteczka skradła moje serce jak i buty. Uwielbiam takie połączenie koszul w kratkę.
    Pozdrawiam i obserwuję :)

    http://czaswobiektywie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Z hitów na ten sezon, które wymieniłaś, marzy mi się bomberka :)
    lubię motyw kraty :)

    OdpowiedzUsuń
  6. No ramoneska jest genialna !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczna stylizacja - wszystko idealnie do siebie pasuje a Ty wyglądasz przepięknie!
    Masz niesamowite wyczucie stylu ;)

    Buziaki!

    Alicja i Magda

    OdpowiedzUsuń
  8. kurcze ale jak sex bomba wygladasz wow
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny outfit!
    Jak dla mnie buty - bomba ;)
    absolvedreams.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak dla mnie to świetnie w tym wyglądasz ! :)

    http://tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna stylizacja,sama też bym się tak chętnie ubrała ;) Pozdrawiam ;)

    http://fashionsmachines.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie wiem jak można twierdzić, że proste stylizacje nie są fajne, nie rozumiem tego. Klasycznie, prosto, elegancko i z pazurem, nic dodać nic ująć. Prosto nie znaczy tandetnie.

    http://karolinabanka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie no pięknie wyglądasz, ta czerwona koszula w kratę bardzo mnie oczarowała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gdzie te pastele i 'nudziaki'? Skoro piszesz o nich post to powinnaś się do nich odnieść w zamieszczonych zdjęciach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wszystko w swoim czasie 😉Co powinnam, a co nie to ja juz wiem najlepiej.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja narazie swoją ramoneske musze odstawić bo jest niestety zimno :( ale Twoja jest cudna! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetna stylizacja i ciekawe zdjęcia ;) zapraszam również do nas
    http://laashine.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Prezentujesz się pięknie, a kurteczka... sama chciałabym taką mieć.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam kilka ramonesek, ale powiem Ci, że wciąż szukam tej idealnej... Bardzo podoba mi się Twój look i zdjęcia! Piękna z Ciebie kobieta! :) Chętnie dodaję do obserwowanych!

    Pozdrawiam serdecznie,
    Patrycja
    www.modenachmir.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny look! Uwielbiam takie połączenia :-) Ramoneskę masz super i ja również bardzo lubię kupować tam ramoneski :-) Czarną skórzaną mam już od 8 lat, a ostatnio kupiłam czerwoną :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetna ta ramoneska jak i cała reszta stylizacji ^^
    fajne zdjęcia :)
    pozdrawiam :)

    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.