2016/04/25

Srebrne mokasyny z frędzlami | sweter w kropki




22 komentarze:

  1. Buty boskie! Ogólnie bardzo fajnie wyglądasz, ale buty to jest TO:)

    OdpowiedzUsuń
  2. pięknie wyglądasz:) mam identyczne buty tylko złote:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przeuroczy sweter :) Masz bardzo ładny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne mokasyny! świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczny sweterek ;*
    pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hello from Spain: I really like your sweter. Feel great on you. Fabulous hat. keep in touch

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny strój.

    martinkax.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja! Na takie buciki poluje tylko ze na pastelowe :) Sweterek bomba!
    sensiblees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ten sweterek masz prze swietny
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mokasynki mega! Sama mam podobne, tylko w pastelowych odcieniach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna stylizacja, pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne buty, można wiedzieć skąd? Chciałam takie błękitne ale mi wykupili rozmiar :(
    Pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw, ciekawe buty, ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny ten sweterek! :)
    pozdrawiam,
    http://claudiyye.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne te srebrne mokasyny! Nadają charakteru całości :-) Bardzo mi się podoba sweterek w groszki :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Buty nie w moim stylu, ale całość wygląda bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.