2016/05/08

Jeansy skinny z dziurami | Jeansowa kurtka | Stylizacja-Bonprix.pl

Witajcie! Dzisiaj spełniło się jedną z moich marzeń... Zdałam egzamin na ratownika i jestem osobą uprawnioną do udzielania kwalifikowanej pierwszej pomocy. Przede mną jeszcze jeden egzamin na ratownika wodnego. Trzymajcie za mnie kciuki, bo nie ukrywam, że przed każdym egzaminem nogi mam jak z waty :D. Dzisiejsza stylizacja składa się w 80% z ubrań pochodzących ze sklepu Bonprix.pl. Nie wyobrażam sobie wiosennych, pełnych słońca wyjść na miasto w ciemnych jeansach. Dlatego postawiłam na białe skinny z dziurami na kolanach, które są hitem tego roku oraz top w kwiatki w połączeniu z jeansową, bardzo przewiewną kurtką. Całość stylizacji dopełniła torebka w kolorze pastelowego różu oraz srebrne mokasyny.

KURTKA - TUTAJ
JEANSY - TUTAJ
TOREBKA - TUTAJ

zdjęcia wykonała moja mama :)

| mokasyny - DeeZee.pl | zegarek - Adidas.pl | top - sh | 

21 komentarzy:

  1. Gratuluję! :) Pięknie wyglądasz, bardzo fajne zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  2. dżinsy fajne, ale mnie się najbardziej podobają tu kurtka i torebka!
    Swoją drogą - kurtka super gra kolorystycznie ze spodniami :)!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny luźny zestaw ;) Podoba mi się Twoja jeansowa parka ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Będzie mi bardzo miło jeśli zostawisz komentarz ;*
    http://worldbymyy.blogspot.com/2016/05/floverzxflux.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wiosenny look, świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty są genialne! Wygrały całą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  6. gratuluję i oczywiście życzę powodzenia w kolejnym egzaminie :)
    świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulację zdania egzaminu kochana.
    Oczywiście trzymam kciuki za kolejne.
    Bardzo fajnie, wyglądasz w takim looku na co dzień.
    Kurtka bardzo fajna :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega spoko stylizacja wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serdeczne gratulacje i powodzenia na kolejnym egzaminie. Wyglądasz zjawiskowo. Pięknie prezentuje się jeansowa kurtka. Torebka skradła moje serce <3
    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  10. gratuluję Malwa! :*
    świetne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna torebka, bardzo w moim stylu! Bardzo ładny zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow no mega szacun kochana- i gratulacje, ja to chyba bym nie potrafila udzielić komuś pomocy :/ dodatkowo stres robi swoje :/

    Świetny zestaw, luz i wygoda przede wszystkim, ale wciąż jest modnie i stylowo- i przede wszystkim nei przekombinowane, jak to bywa na większości blogów, te dziewczyny powinny brać z Ciebie przykład :)

    super kolory- ja również uwielbiam nosić takie, nie tylko wiosną i latem, ale szczegolnie zimą, gdy jest szaro, buro i ponuro :)

    Zestaw jak najbardziej moje klimaty :)

    pozdrawiam :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  13. te twoje metaliczne butki mi sie bardzo podobaja
    http://happinessismytarget.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Mega stylizacja<3
    Kurtka i spodnie supcio:))

    http://www.justcleo.pl/2016/05/cute-girtly-outfit-pink-neoprene-skirt.html

    OdpowiedzUsuń
  15. Super wyglądasz w tych spodniach, ja się trochę obawiam białych, ale ty wyglądasz świetnie :)

    Jeśli Ci się spodoba skomentuj, zaobserwuj.. Odwdzięczę się:)
    http://rougeper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Fantastyczna dżinsowa parka i dżinsy z dziurami ( moje ulubione ) :-) bardzo podoba mi się torebka i buty! Całość prezentuje się bardzo stylowo :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.