2016/05/27

RANDEZ VOUS | OGRODNICZKI !

Bardzo się cieszę, że jakże popularne ogrodniczki wreszcie trafiły do mojej szafy. Miałam podobne w dzieciństwie, praktycznie się z nimi nie rozstawałam. Niestety bardzo szybko z nich wyrosłam. Jak widać moda powraca. Na sklepowych wieszakach znów ich pełno. Ceny wahają się od 80zł wzwyż. Kiedy przymierzałam te - wiedziałam, że będą moje!  Do ogrodniczek dobrałam koszulę w białoróżowe paski, kupioną w secon-handzie, pastelową torebkę na ramię oraz mokasyny z DeeZee.pl

Zdjęcia wykonała Iza - KLIK !

 | ogrodniczki - Bershka | koszula - sh | torebka - Bonprix.pl | mokasyny - DeeZee.pl | zegarek - Adidas |



12 komentarzy:

  1. właśnie poszukuję takich ogrodniczek :)
    świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chcę sobie kupić ogrodniczki, ale na każde, które mi się podobają, mam za duże gabaryty :)
    http://hellokitycool-top-model.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne te Twoje ogrodniczki!
    na piknik i ciepłe dni idealne :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne zdjęcia w plenerze, koszula i ogrodniczki są świetne!!<3

    http://www.justcleo.pl/2016/05/street-style-khaki-bomber-jacket.html

    OdpowiedzUsuń
  5. wow jestem zachwycona:) wyglądasz przepięknie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio przekonałam się do ogrodniczek.
    Tylko u mnie w trochę innym stylu.


    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale ładny klimat na zdjęciach! Torebka zwróciła moją uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale idealna stylizacja. Całkowicie w moim stylu. <3
    Na to lato muszę koniecznie kupić sobie ogrodniczki. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna jest ta koszula! ;) niby ogrodniczki w roli głównej a mnie bardziej podoba się Twoja koszula! :D
    pozdrawiam ciepło :*

    claudiyye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale cudowne ogrodniczki, koszula też niczego sobie. W ogóle piękna sesja!

    OdpowiedzUsuń
  11. Oj jak pięknie wyglądasz w tym zestawie :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.