2016/06/20

SOME OLD LOVE | Adidas ZX Flux


"Żyje się tylko chwilę, a czas
- jest przezroczystą perłą wypełnioną oddechem..."
Halina Poświatowska


Gdzie ta cudowna pogoda, którą możecie zobaczyć na zdjęciach?! No gdzie? Nie wiem jakie Wam spłatała figle, ale w mojej miejscowości dość spore. Połamane drzewa, podtopione i zalane piwnice jak i garaże - to tak na początek. Niedzielna ulewa spowodowała nawet to, że w mojej miejscowości powstały gdzieniegdzie rzeki, co prawda płytkie, ale jednak :D Całe szczęście dzisiaj, właściwie to w tym momencie pojawiło się słoneczko i myślę, że pogoda się poprawia. :) Zostawiam Was ze zdjęciami! 
 | crop top - Atmosphere (sh) | spodnie - Reserved | zegarek - Adidas | torebka - Bonprix.pl | buty - Adidas ZX Flux |

16 komentarzy:

  1. Świetnie wyglądasz !

    Merows.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka figura, super look.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Wyglądasz Kochana rewelacyjnie!!
    Cudna stylizacja, a to tego jaka figura, z pewnością we wszystkim Ci ładnie.
    U Nas również było załamanie pogody i szkody były nie uniknione :)
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie działo się dosłownie to samo a pogoda dalej pod psem :( Super torebka i buty ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekstra ! Świetne fluxy, jeszcze w takim różu ich nie widziałam.
    U mnie też ostatnio pogoda zawodzi, także połamane drzewa, wichury, ah.. mam nadzieje że będzie coraz to piękniej i coraz to więcej słońca :)

    Pozdrawiam, BROszka blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie wyglądasz w tym topie<3 Bardzo wakacyjnie:))

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia i stylizacja,taka optymistyczna,kolorowa :)
    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo mi się podobają neonowe Adidasy - można nosić na sportowo i do sukienek! Super :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Adidaski pierwsza klasa! I ta pogoda :)
    www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ciekawie wyglądają różowe buty w tej stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.