2016/07/06

Bluzka zamszowa z frędzlami | spodnie moro + espadryle

W miesiącach letnich nadal modne są inspirowane latami 70 zamsze. Można je zobaczyć na wybiegach mody, sklepach internetowych  jak i w sieciówkach tj. Stradivarius, Zara czy H&M. Nie można również zapomnieć o nieprzemijającym stylu Boho, który cały czas nam towarzyszy. W moim przypadku torebka z BonPrix'u i bluzka z House w tym stylu to totalne MUST HAVE. Hitem letnich miesięcy są również rzeczy akcentowane wzorami militarnymi. Nie wiem czy pamiętacie, ale kilka (albo kilkanaście) lat temu co trzecia osoba chodziła w spodniach moro. Sama takie miałam, które z czasem stały się niemodne i oczywiście jako nastolatka nie mogłam ich już założyć :D Tak, więc jestem chodzącym dowodem tego że moda powraca. No i oczywiście espadryle, no bo jak to latem żyć bez espadryl ?

Dajcie znać jak Wam się podoba moja propozycja na chłodniejsze, letnie wieczory.
 | spodnie, bluzka - House | espadryle - DeeZee.pl | torebka - Bonprix.pl | kapelusz - H&M |

24 komentarze:

  1. świetna stylizacja :)
    sama ostatnio zakupiłam spodnie moro :)

    u mnie aktualnie styl boho na pierwszym miejscu ^^
    http://by-klausia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądasz świetnie, spodnie prezentują się wprost genialnie!
    Cudowne połączenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka i buty rządzą :)
    Świetnie zestawiłaś cały ubiór :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajna stylizacja, mimo, iż nie przepadam za moro :)

    Pozdrawiam,
    > http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <

    OdpowiedzUsuń
  5. Mega mi sie podoba :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne połączenie, a kapelusz idealny! Długo takiego szukam. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny look,
    Podoba mi się połączenie moro z frędzlami - super !!!

    Pozdrawiam Zocha:)
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie! bluzka, torebka i kapelusz to moi faworyci! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. To moro jest tu bardzo fajny akcentem!
    Dodaje pazura!

    OdpowiedzUsuń
  10. Śwoetny look! :)) Pozdrawiam i zapraszam na:
    maggie-fashion-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Moda powraca i to w bardzo wielu przypadkach ;) Espadryle u mnie obowiązkowo jak i kapelusz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super!!<3
    Świetne spodnie:)

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajne zestawienie, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja! moje pierwsze spodnie moro miałam w podstawówce, cieszę się że moda na nie powróciła :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie z chęcią sama bym ubrała :) Świetnie wyglądasz !

    OdpowiedzUsuń
  16. Kochanaaa, dawno kupiowałaś spodnie? szukam moro gatek od dawna i nie mogę nigdzie dopaść! :D
    wyglądasz świetnie, mimo, że kolorystyka jest dość ciężka. aleeeee ładnemu we wszystkim ładnie <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całkiem niedawno, ok 2 tygodnie temu, więc powinnaś je jeszcze znaleźć w House :)

      Usuń
  17. That outfit is so adorable, I love those pants and you look gorgeous! You have a wonderful blog, would you like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.