2016/08/21

SUMMER outfit's | Montenegro day 1

Pierwsza stylizacja z Montenegro.... Po przyjeździe do tego pięknego państwa nie wiedziałam co chcę zrobić jako pierwsze. Chciałam wszystko zobaczyć, zwiedzić i poczuć ten niesamowity klimat w mgnieniu oka, w tym momencie. Nie było tutaj mowy o często używanym przeze mnie słowie 'zaraz', czyli po około pół godzinie. Udało mi się połączyć przywitanie z morzem wraz ze zdjęciami na bloga :) W mojej walizce znalazły się dwa kombinezony. Wygrał ten z poniższych zdjęć. Połączyłam go z czarnym kimono oraz z równie czarnymi dodatkami (kapelusz, espadryle)....





16 komentarzy:

  1. Bardzo ładna stylizacja, całość łączy fajnie kolor czarny i wszystkie te elementy frędzelkowo strzępiaste :)
    Pozdrawiam serdecznie, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny boho zestaw w jeszcze cudowniejszym plenerze!
    Wyglądasz bardzo letnio i wakacyjnie, a przy tym tak stylowo :)

    mnie się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super outfit, ja czerni unikam latem.

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny jest ten kombinezon :)
    super dobrałaś zestawienie ;):*

    OdpowiedzUsuń
  5. Czarny w takim wydaniu jak najbardziej mi się podoba. Letni zestaw z klasą. Super ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładnie wyglądasz w tej stylizacji :) ładne zdjęcia :)
    https://anthonytom.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ale piękny kombinezon!szkoda, że lato tak szybko się ulatnia :)

    http://voguerois.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten kombinezon jest fenomenalny! A dodatki pięknie dopełniają całą stylizację. :) Pasują Ci te słoneczniki, haha!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kombinezony, również na wyjazdy staram się je zbierać.
    Świetna alternatywa dla sukienki:)
    Ślicznie wyglądasz :)

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie wyglądasz, bardzo pasuje Ci czerń ! :)
    +piękna okolica .. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny kombinezon, bardzo Ci pasuje :) I mimo, że jest czarno... Twoja buzia pięknie rozświetla cały zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Extra kombinezon, świetnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.