2016/09/27

Idealne ponczo na jesień | Bonprix.pl

Z racji tego, że mamy już jesień, mam dla Was pierwszą jesienną stylizację. Lubię tę porę roku. Pięknie przyozdobione kolorowymi liśćmi parki, gorąca herbata w ulubionym kubku czy wieczór z ulubionymi serialami. Też tak spędzacie jesienne dni/wieczory? Co do dzisiejszej stylizacji to chciałam Wam pokazać idealne jesienne wdzianko. Chodzi mi tutaj o ciepłe ponczo od firmy Bonprix.pl w stonowanej kolorystyce. Ja postawiłam na odcienie czerni oraz szarości, do tego czarny kapelusz, jasne jeansy oraz botki w kolorze karmelowym i mała czarna torebka. 

ponczo - KLIK
jeansy - KLIK

 | ponczo, jeansy, torebka - Bonprix.pl | kapelusz- H&M | bluzka - sh | botki - DeeZee.pl | 

*post powsatał przy współpracy z firmą Bonprix.pl

12 komentarzy:

  1. Pięknie wyglądasz w tym zestawieniu, świetne ponczo, bluzka, torebka i kapelusz, piękne, pełne słońca, radosne zdjęcia :)
    Pozdrawiam, Lumpola
    http://lumpola-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie dobrane, nie pomyślałabym że gipiurowa bluzka tak dobrze pasuje do poncza ;)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne to Twoje ponczo!
    Jestem wielką poncz miłośniczką, więc każdy taki egzemplarz doceniam :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. wow ten zestaw jest idealny na jesień:) pięknie wyglądasz:)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie również jesień ma swój niepowtarzalny klimat! Genialne masz to ponczo, świetnie wszystko zestawiłaś! Stylizacja godna uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialne ponczo <3
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na nowy post z podwójnymi lookami ;*https://sylwiageorgiev.blogspot.com/2016/09/autumnsister.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne zdjęcia i stylizacja <3
    Obserwuje :)

    MrKulfon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny look! :) Ponczo wygląda genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie wyglądasz, ja osobiście nie lubię poncz, ale Tobie pasuje idealne! :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.