2016/09/08

Modny i praktyczny Basic


Klasyczne, zwyczajne stylizacje są jednymi z moich ulubionych. Połączenie na co dzień ponadczasowych jeansów z wysokim stanem wraz z szarym, uniwersalnym sweterkiem. Typowa stylizacja w stylu Basic oraz idealne rozwiązanie dla mnie. Bardzo wygodne i proste. Można powiedzieć, że to taka typowa JA. Chcąc dodać stylizacji charakteru postawiłam na wyraźniejsze dodatki w postaci burgundowej torebki oraz srebrnych mokasynów. Jak Wam się podoba dzisiejsza stylizacja?

 | sweter - Mohito | spodnie - sh | torebka - Tous | mokasyny - DeeZee.pl |

14 komentarzy:

  1. kolory świetnie do siebie pasują :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki basic jest dobry na każdą okazję!
    Bardzo fajnie wyglądasz, zestaw ładnie podkreśla Twoją figurę!
    I te buty - <3

    OdpowiedzUsuń
  3. fajna stylizacja :) ładnie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię proste stylówy. Praktyczne i świetne :)

    www.turqusowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Metaliczne buty najbardziej mi się spodobały.

    OdpowiedzUsuń
  6. Metaliczne buty to hit! ♥
    Właśnie zrobiłam o nich post :D
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Bluzeczka torebka i buty sztos. Masz przepiękny kolor włosów :)
    pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Kobiety !!! A Wy macie koronki w swoich szafach ?! :)
    Dominują one w znanych markach takich jak Dolce&Gabbana i Valentino .


    Więcej na ten temat piszę Agata Mickiewicz Artystka i projektantka mody, zamieszkująca w ostatnich latach na przemian
    Polskę, Amsterdam i Paryż.

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit. It looks perfect on you. You have a great figure. I'll be here often for sure!
    I also invite my blog http://black-pearls.blogspot.com/
    I will be grateful for observation. :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.