2016/09/16

NEW NAILS | Semilac Bright Lavender

Odkąd zaczęłam moją przygodę z lakierami Semilac to coraz częściej z nimi eksperymentuję. Kiedyś malowałam paznokcie tylko na kolor czerwony lub na kolory do niego podobne takie jak bordowy czy burgundowy. Doskonale pamiętam też te ostre róże, które zaczęły się jeszcze w podstawówce, oj długo mi towarzyszyły. Od czasów liceum mój gust się trochę zmienił, a na moich paznokciach były już chyba wszystkie kolory tęczy (oczywiście nie jednocześnie). Jedynym kolorem, którego nie użyłam i nie planuję użyć jest kolor czarny. Nie przekonuje mnie jego ciemna barwa. Dzisiaj na moich pazurkach zagościł kolor lawendowy KLIK TUTAJ.
Oliwki do manicure:
kokosowa TUTAJ
brzoskwiniowa TUTAJ

Pozdrawiam,
Malwa

15 komentarzy:

  1. Przepięknie się prezentują!! Cudo :)
    zofiakuca.online

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczny kolorek ;) lubię takie kolory fioletu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny kolor!
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. masz śliczne pazurki!

    http://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. O ja cie jaki sliczny kolorek
    Masz sliczny kształt pazurkow!

    OdpowiedzUsuń
  6. Case do telefonu normalnie mega, ekstra :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny odcień :) z 2tygodnie temu robiłam nim pazurki kuzynce :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Genialna długość, kształt i kolor!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolor :) Taki delikatny :)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękny kolorek ma ten semilac, chcę sobie teraz zamówić te oliwki bo dużo o nich dobrego słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta brzoskwiniowa oliwka semilaca pachnie pięknie, sama ostatnio ją nawet zakupiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Great review!
    Have a good new week!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.