2016/11/29

| Szara, zamszowa spódnica | torebka z Zaful.com |

Czy Wy też już zdążyłyście zakochać się w zamszu?! Ja zdecydowanie tak. Na szczęście w mojej szafie pojawia się coraz więcej zamszowych ubrań. Niebawem będziecie mieli okazję zobaczyć kolejne outfity z zamszem w roli głównej. Dzisiejsza stylizacja to już kolejna składająca się z elementów w stylu boho, który tak bardzo lubię. Kapelusze, spódnice maxi, zamszowe elementy, a przede wszystkim frędzle to zdecydowanie moje klimaty. Najbardziej w sezonie jesienno-zimowym przypadły mi do gustu spódniczki. Myślę, że nie tylko mi, ponieważ w co drugiej witrynie sklepowej możemy je zauważyć. Najczęściej występują w wersji mini lub tuż za kolano. Zarówno jednolite jak i te wzorzyste, z guzikami czy zapinane na zamek... wszystkie bez wyjątków są hitem tej pory roku.

Moją zamszową spódniczkę, połączyłam z białą koszulą zawierającą czarne, marynarskie pasy przy dekolcie. Dobrałam do tego zestawu czarną ramoneskę i buty na klocku. Całość dopełniła doskonale torebka z firmy Zaful.com. ❤ 

Znajdziecie ją tutaj: KLIK

 | koszula - (sh) | ramoneska- Stradivarius | spódnica - nn | torebka - Zaful.com | rajstopy - Gatta | botki - Sinsay |



Pozdrawiam,
Malwa❤

16 komentarzy:

  1. Swietny post ! Bardzo mi sie pofobaja twoje zdjecia ! :)

    Pozdrawiam,lu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale śliczna spódniczka, za zamszem średnio przepadam ale tu wyjątkowo ładnie wygląda ;) całość wyszła Ci świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakochałam się w tej spódnicy, od dawna na taka poluje. Gdzie można ja dostać? Zapraszam do siebie shiny-mind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Zamsz jest bardzo ładny, ma tylko jedną wadę - czy sztuczny czy prawdziwy sprawia drobne problemy przy próbach czyszczenia ;)
    Ale póki się nie ubrudzi jest piękny ;P

    Spódnica bardzo ładna, niesamowicie oryginalna!

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna stylizacja ; ) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jakoś do zamszu nie jestem przekonana, ale spódnica fajnie się prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna spódniczka, cała stylizacja świetnie razem wygląda :)
    http://wa-kowalska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Oooo jaaaa boska jest ta spódnica aaaaaa też chcę ! :D
    mega oryginalna, mega kobieca, sexowna- sama dumnie bym nosiła <3

    super wyglądasz ! :) :)

    24,99$
    mogę prosić o to samo ? :) hihi

    buziaki :*
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  9. piękna spódniczka! ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna spódnica! <333
    Jesteś którąś osobą z rzędu od której słyszę o stronie Zaful.com :)
    Chyba muszę się tam rozejrzeć! :)
    Pozdrawiam!
    http://emigrantkatestuje.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Muszę przyznać, że torebkę masz cudowną. Mam sweter w takim wzorze, jak Ty koszulkę :)
    http://projektk18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta spódniczka bardzo ciekawa! Zazdroszczę,że znalazłaś taką piękną koszulę w sh. Ja niestety nie umiem szperać tam - zawsze moje łowy kończą się klapą :(

    www.panisliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Spódnica zdecywaonie zdobyła moje serce, jest genialna! Zestaw niby zwykły szarak, ale prezentuje sie wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.