2016/11/21

| Zamszowa, pastelowa spódniczka + bluzka z paskami na dekolcie |

Witajcie! Dziś na szybko chciałam Wam pokazać stylizację, która już jakiś czas czeka na publikację. Zdjęcia wykonane, gdy jeszcze Polska była kolorowa od jesiennych liści, a słońce świeciło zdecydowanie częściej i dłużej niż w listopadzie.... Czarną bluzkę z paskami na dekolcie połączyłam z bardzo modną w tym sezonie zamszową spódniczką. Stylizaca prawie w całości pochodzi z second handu! Dajcie koniecznie znać jak Wam się podobają 'upolowane' przeze mnie łupy. :) Zmykam popływać, życzę Wam miłego wieczoru.

 | bluzka, spódniczka - sh | torebka - Bonprix.pl | buty - Nelly.com | ramoneska - Stradivarius | 

POZDRAWIAM, 
Malwa

16 komentarzy:

  1. ta bluzka jest niesamowicie oryginalna! super!

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się bluzka i buty :) Dawno takich szukałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzka faktycznie bardzo ładna :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale śliczna stylizacja <3 Piękna złota jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne zdjęcia jak i stylizacja :) ta bluzka bardzo mi się podoba ;)
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. woow :o ! ale pięknie, jesiennie :) świetna bluzka! :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja i extra buty na obcasie.
    Wyglądasz rewelacyjnie.
    Udostępnie twój post na moim blogu.
    Pozdrawiam
    http://moda-na-obcasach.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluzka i torebka. Ślicznie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna stylizacja i zdjęcia :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. cudownie wyglądasz! te buty to marzenie :)
    http://upadle-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty robią wrażenie! Cieszę się, że kobiety podczas jesieni nie ubierają się w kurtki i długie płaszcze a pamiętają o swojej kobiecości. Świetna stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękna sceneria! świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajnie wyglądasz :D

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.