2016/12/21

Choker na paznokciach ❤ | Semilac.pl



Podczas gdy "chokerowy" zawrót głowy otacza nasze szyje (chyba nie zamierza przestać) postanowiłam pokazać Wam, że na pazurkach takie mini chokery również mogą fajnie wyglądać. Nie miałam ochoty na typowo świąteczny manicure, więc postanowiłam wykombinować coś innego. Z pomocą przyszedł mi lakier Yasmin Kiss (159) od Semilac. Idealnie spełnił moje wymagania. Chciałam, żeby było delikatnie i z klasą. Chyba się udało, co myślicie? Dodam jeszcze, że poniższy/powyższy lakier pochodzi z jednej z najnowszych kolekcji (MY STORY KLIK) wypuszczonych na rynek przez Semilac.pl

Yasmin Kiss 159 znajdziecie tutaj 👉 KLIK 




Dajcie koniecznie znać co myślicie o takim manicure.
Pozdrawiam,
Malwa

12 komentarzy:

  1. Ciekawy pomysł! Ach te chokery!

    Zapraszam d mnie na KONKURS
    nataliapfotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdobienie,cudowne masz pazurki.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawy pomysł i perfekcyjnie wykonany manicure :) dziękujemy za zaufanie do naszych produktów
    Pozdrawiam
    Online Ekspert marki Semilac

    OdpowiedzUsuń
  4. jestem pod wrażeniem, prześliczne wzorki! <3 masz talent :)
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. nigdy tego nie próbowałam.
    Muszę przyznać, że ciekawie się prezentują.

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. super post!! <3
    na pewno będę tu zaglądać!

    Zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy czegoś takiego nie widziałam, na tym jasnym semilacu wygląda to ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo elegancko to wygląda, chciałabym mieć jakiś lakier z tej kolekcji semilaca :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie<3 Baardzo mi się podobają takie paznokietki! Zainspirowałąś mnie<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne :) Chciałabym tak umieć :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.