2017/01/16

Nudziaki Semilac 馃拝 | manicure w odcieniach Caffe Latte馃嵉

Witajcie dziewczyny! Mam dla Was kolejny post z manicurem hybrydowym馃拝. Tym razem postawi艂am na nudziaki, czyli odcienie idealne do pracy, szko艂y czy na co dzie艅. Wiele z Was nie mo偶e sobie pozwoli膰 na 'noszenie' intensywnych kolor贸w, wi臋c uwa偶am 偶e bardzo dobrym rozwi膮zaniem s膮 w艂a艣nie jasne kolory.....Ja oczywi艣cie nie mog艂am zdecydowa膰 si臋 na jeden kolor, wi臋c wybra艂am ich a偶 5 (chyba jestem uzale偶niona od kilku kolor贸w naraz na paznokciach)! Lakiery s膮 do艣膰 podobne, idealnie do siebie pasuj膮. 'Przechodz膮 z koloru na kolor' bardzo p艂ynnie. Zapraszam poni偶ej⏬.....Post powsta艂 przy wsp贸艂pracy z mark膮 Semilac.pl


Lakiery, kt贸rych u偶y艂am:
Semilac 135 Frappe - TUTAJ
Semilac 136 Creamy Muffin - TUTAJ
Semilac 138 Perfect Nude  - TUTAJ
Semilac 139 Nuts&Caramel - TUTAJ
Semilac 140 Little Stone - TUTAJ


Pozdrawiam,
Malwa

14 komentarzy:

  1. Uwielbiam takie paznokcie,proste ale bardzo 艂adnie wygl膮daj膮,super kolorek! :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Pi臋kne kolorki, wida膰, 偶e starannie zrobione :D
    Zapraszamy do nas http://studentkinapropsie.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Nie maluj臋 paznokci, ale gdybym malowa艂a to w艂a艣nie na podobne kolorki. Cudnie to wygl膮da :)

    OdpowiedzUsu艅
  4. Kolory cudne, ja jednak nie polubi艂am si臋 za bardzo z Semilac'iem przez co bardzo ubolewam, bo bardzo podobaj膮 mi si臋 niekt贸re ich lakiery.
    _______________________________
    www.amaikonekobeauty.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  5. Pi臋kne pazurki kochana! Uwielbiam takie kolory :)

    Kisses, Werrru. ❤

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艂adne

    http://skucinskaemilia.blog.pl/niedlaczadu/

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢wietne pazurki. Bardzo 艂adnie si臋 prezentuj膮. W dodatku to moje ulubione kolory :)
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  8. 艢liczne kolory- delikatne, stonowane. W sam raz na co dzie艅, pasuj膮 do ka偶dej stylizacji. Sama mam podobne lakiery z Em Nail- Frappee nr 145 i Lovely Beige nr 68. Cz臋sto goszcz膮 na moich paznokciach :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅

Ceni臋 sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram si臋 na nie odpowiada膰. Na pewno gdy zostawisz sw贸j komentarz zajrz臋 do Ciebie, a je艣li dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielk膮 przyjemno艣膰.