2017/01/04

Stylizacja Zaful.com | musztardowa ramoneska 馃槏 馃挄


Witam Was po raz pierwszy w 2017 roku. Kilka dni temu (zaraz po 艣wi臋tach) otrzyma艂am kolejn膮 paczk臋 od Zaful.com, w艂a艣ciwie to dwie paczki. Strasznie si臋 ucieszy艂am, gdy偶 my艣la艂am, 偶e b臋d臋 czeka膰 na ni膮 oko艂o 3 tygodnie, a czeka艂am oko艂o 10 dni. Tym razem m贸j wyb贸r pad艂 na modn膮, sk贸rzan膮 ramonesk臋 w kolorze musztardowym, sweterek wi膮zany na biu艣cie oraz czapk臋 z daszkiem. Zapraszam Was zatem do zobaczenia zdj臋膰 pierwszej noworocznej stylizacji. Je艣li chcecie zobaczy膰 poprzedni wpis z ubraniami z Zaful.com to znajdziecie go TUTAJ


kurtka - TUTAJ
sweter - TUTAJ
czapka - TUTAJ



Pozdrawiam,
Malwa馃槏

31 komentarzy:

  1. 艢wietna stylizacja, ostatnio polubi艂am takie kolory, a ten sklep to jeden z najlepszych. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Bardzo fajna kurteczka, taka ju偶 troch臋 wiosenna :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. Mega stylizacja :D Czapka jest 艣wietna, mam j膮 :))
    Cudowny sweter ♥ Chcia艂am sobie taki kupic, poniewa偶 podobno by艂y w H&M, ale niestety si臋 nie za艂apa艂am.
    Pozdrawiam!
    Zapraszam do mnie na r贸wnie偶 Zafulow膮 stylizacj臋 :D
    http://marysiachudy.blogspot.com/2016/12/jestem-olaf-i-troche-brakuje-mi-zimna.html

    OdpowiedzUsu艅
  4. 艣wietna ta kurtka!
    i sweter te偶 bardzo fajny!

    OdpowiedzUsu艅
  5. Przepi臋kna stylizacja, niczego w niej nie brakuje :)

    OdpowiedzUsu艅
  6. fantastycznie wygl膮dasz:) 艣wietna kurtka;)

    OdpowiedzUsu艅
  7. 艢wietnie wygl膮dasz, czapka i kurtka robi膮 t膮 stylizacje! :)

    Wszystkiego dobrego w nowym roku.
    Zapraszam na nowy post ♥
    M贸j blog-> KLIK

    OdpowiedzUsu艅
  8. bardzo fajna styl贸wka. spodnie super :) moze kiedys tez w takie wejde :P

    OdpowiedzUsu艅
  9. 艣wietna jest ta kurteczka :)

    OdpowiedzUsu艅
  10. Ta kurteczka nadaje wyrazu ca艂ej stylizacji :)

    Pozdrawiam serdecznie Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsu艅
  11. Cudowny sweter, 艣wietnie to razem wygl膮da.
    http://beatapilarska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  12. Kurtka jest pi臋kna, mam taki sam sweterek tylko, 偶e w kolorze be偶owym :)
    I zar膮biste buty!

    OdpowiedzUsu艅
  13. 艢liczna kurtka. Zazdroszcz臋 偶e u Cb jest tak ciep艂o, 偶e mog艂a艣 si臋 w ni膮 ubra膰. Ja dzi艣 robi膮c zdj臋cia w Rzeszowie prawie zamarz艂am na ko艣膰 ehhh ;)
    Super wygl膮dasz. Zapraszam do mnie na nowy post http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2017/01/lookbook2016.html

    OdpowiedzUsu艅
  14. Wiosenny, wyrazisty kolor w po艂膮czeniu z moj膮 ulubion膮 czerni膮- super!

    OdpowiedzUsu艅
  15. 艢wietny post, bardzo mi si臋 spodoba艂. 艢liczna kurteczka i boski kolor. Czapka r贸wnie偶 bardzo fajna. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsu艅
  16. Teraz strasznie ci臋偶ko kupi膰 rzeczy w kolorze tej kurteczki, a ten kolor pozwala na wyr贸偶nienie si臋 z t艂umu szarych i granatowych styl贸wek ! 艢WIETNA STYLIZACJA !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsu艅
  17. przepi臋kna stylizacja ! 艣liczna kurteczka, skrad艂a moje serce *.*

    OdpowiedzUsu艅
  18. Bardzo dobrze si臋 prezentuje kontrastowa kurtka do ca艂ej tej czerni, r贸wnie偶 lubi臋 zaful pzdr www.adriana-style.com

    OdpowiedzUsu艅
  19. ale mega zdj臋cia! kurtka i czapka ekstra<3
    http://weronikastaron.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  20. Pi臋kna stylizacja kurteczka i sweterek mega <3
    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  21. Uwielbiam tego typu kurtki i ten kolor, ale niestety kolor do mnie nie pasuje :/

    OdpowiedzUsu艅
  22. 艢wietna stylizacja, kurtka wpada w oko! :D

    Zapraszam-M贸j blog
    Odwdzi臋czam si臋 za ka偶d膮 obserwacje :)

    OdpowiedzUsu艅
  23. 艣wietnie wygl膮dasz:) no i super dodatki:)

    OdpowiedzUsu艅
  24. Sweter jest 艣wietny :) Kolor kurtki bardzo 艂adny, idealnie musztardowy.

    OdpowiedzUsu艅
  25. prz臋pi臋knie a najlepsza ta musztard贸wka! <3 https://passagefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅

Ceni臋 sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram si臋 na nie odpowiada膰. Na pewno gdy zostawisz sw贸j komentarz zajrz臋 do Ciebie, a je艣li dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielk膮 przyjemno艣膰.