2017/03/11

Marmurkowe etui ! | NUNUCO design ♡

Witajcie! W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam pokazać nowe gadżety, które dotarły do mnie ponad tydzień temu. Mianowicie są to dwa prześliczne casy, w które już 'ubrałam' mój telefon. Otrzymałam je od sklepu NUNUCO design. Powiem Wam, że etui, które zamówiłam są bardzo porządnie wykonane, nie brudzą się jak te z sieciówek czy chińskich sklepów. Marmurkowe etui nosiłam przez tydzień i z czystym sumieniem mogę powiedzieć, że wygląda jakbym je dopiero co założyła na telefon. Sklep NUNUCO w swojej ofercie ma wiele innych ciekawych produktów. Znajdziecie tam między innymi: portfele, etui na dokumenty, notesy oraz etui na notebook'a, a nawet kubki ze słomką! Zachęcam Was do obejrzenia produktów z tego sklepu TUTAJ

Pozdrawiam,
Malwa 💕

22 komentarze:

  1. Ale cudowne ❤ ! Szkoda tylko, że nie ma na Samsungi

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda, za "skromne", jak dla mnie, ale asortyment sklepu chętnie przejrzę, bo akurat szukam jakiegoś ładnego case'u :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oba etui bardzo mi się podobają! Pięknie się prezentują. Z przyjemnością zobaczę co sklep posiada jeszcze w asortymencie.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten różowy jest śliczny! Chcę taki! :)

    http://altealeszczynska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Te różowe - zakochałam się w tym etui! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Etui prezentuje się bardzo fajnie. Ja jednak jestem zakochana w swoim ze wzorem czekolady. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marmurkowy jest super! Ostatnio wszędzie podoba mi się ten wzór :) a tak pozatym śliczne zdjęcia i piękny blog! Obserwuje! :*

    OdpowiedzUsuń
  8. Marmurowy jest piękny, szkoda że nie ma na Samsunga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi najbardziej podoba się to różowe etui. Szkoda że na mój telefon ciężko jakiekolwiek kupić.
    Pozdrawiam
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-race.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale śliczne!

    https://dagmara-delost.blogspot.com/
    Pozdrawiam D.

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne

    http://strazaczkaemi.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten marmurkowy jest cudowny! <3 Uwielbiam ten efekt w każdej możliwej postaci :)
    MÓJ KANAŁ NA YT
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne, ale mają tylko na iphony

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie przejże asortyment. Właśnie szukam do siostry.
    Piękne są te etui.
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.