2017/03/31

| ME? SARCASTIC? NEVER! 馃槒 | SAMMYdress.com |

t-shirt - znajdziecie go TUTAJ
jeansy - TUTAJ


Witajcie!馃槒 Dzi艣 tak na szybciutko 'wpadam' ze stylizacj膮 dla Was. Wiecz贸r jest d艂ugi, a przede mn膮 wci膮偶 du偶o pracy. Nie spodziewa艂am si臋, 偶e drugi rok na studiach mo偶e przebiega膰 a偶 tak intensywnienie. Dzi艣 wysz艂am z domu o 7.30, a wr贸ci艂am po dobrych 11 godzinach i to niestety nie jest wyj膮tek. Wracaj膮c do dzisiejszej stylizacji to jest to typowy zestaw street style'owy. W艂a艣nie w takich zestawieniach czuje si臋 najlepiej, co pewnie ju偶 zauwa偶yli艣cie. Postawi艂am na jeansy z dziurami oraz bia艂y t-shirt z ciekawym nadrukiem. Z racji tego, 偶e ostatnie dni s膮 bardzo s艂oneczne, zarzuci艂am na siebie d艂ug膮 kamizelk臋 i czapk臋 z daszkiem.馃槂 Doda艂am r贸wnie偶 czarn膮 torebk臋 z fr臋dzlami i r贸偶owe fluxy. Dajcie zna膰 co my艣lcie o takim po艂膮czeniu, hmm ?

t-shirt - TUTAJ
jeansy - TUTAJ

 | kamizelka - Stradivarius | torebka - Bonprix.pl | czapka - Zaful.com | buty - Adidas ZX Flux |  t-shirt - TUTAJ | jeansy - TUTAJ |


Zapraszam na mojego Instagrama, na kt贸rym ostatnio pojawi艂o si臋 wiele nowych zdj臋膰 m.in. ciekawe przepisy na jedzonko KLIK

Pozdrawiam Malwa ♡

17 komentarzy:

  1. Super po艂膮czenie kolorystyczne. Takie pe艂ne energii przez ten r贸偶 i khaki :)

    Fotografia sposobem wyrazu - blog o modzie, podr贸偶ach i nie tylko

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ekstra stylizacja! Od dawna chodzchodzi za mn膮 taka kamizelka, to bardzo fajny dodatek, kt贸ry urozmaica stylizacje. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsu艅
  3. Cudownie Kochana wygl膮dasz:)
    Buciki idealnie wyostrzaj膮 stylizacj臋, bardzo lubi臋 tego typu po艂膮czenia.
    Poklikane.
    Buziaki !

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ale fajny zestaw! Bardzo mi sie podoba! Swietna khaki kamizelka no o te rozowe buty - rewelacja! ;)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Oj tak, zgadam si臋 z poprzedniczk膮 - kolorystyczny wulkan energii, a Ty wygl膮dasz w tym wulkanie pi臋knie! Ale doczepi臋 si臋! a co - zabi膰 mo偶na za pogniecion膮 kamizelk臋! :D chocia偶 ja te偶 cz臋sto pope艂niam ten b艂膮d i przepe艂niona rado艣ci膮 z nowych rzeczy p臋dz臋 od razu na zdj臋cia :D

    OdpowiedzUsu艅
  6. Super buty! Ca艂a stylizacja ciekawa. :)

    OdpowiedzUsu艅
  7. Bardzo 艂adna stylizacja , wszystko do siebie idealnie pasuje oraz bardzo ciekawy kolorek flux贸w :)
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  8. Ech, studia.. I jak tu ich nie kocha膰? :D Bardzo dobry zestaw, 艣wietna kompozycja kolor贸w! :)
    http://tenebrisriddle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  9. Przede wszystkim wsp贸艂czuje nat艂oku pracy, a co do stylizacji to dosy膰 wiosennie i mo偶na poczu膰 od ciebie lato prawie.

    OdpowiedzUsu艅
  10. Bardzo w moim stylu :) kolor but贸w - czad! Powodzenia na studiach, do nauki marsz... Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsu艅
  11. Wow! Te buty zabi艂y wszystko opr贸cz tego 艣wietnego napisu! haha :D

    Zapraszam do siebie (by艂oby mi mi艂o gdyby艣 klikn臋艂a w linki w po艣cie z g贸ry dzi臋kuj臋 <3)

    http://prostaprostotablogspot.blogspot.com/2017/03/moje-top-10-najlepszych-rzeczy-z-romwe.html

    OdpowiedzUsu艅
  12. bardzo 艂adnie wygl膮dasz :)

    OdpowiedzUsu艅
  13. Fajna stylizacja na luzie. Najbardziej podoba mi si臋 torebka. Serdecznie zapraszam do mnie http://recenzje-kosmetyczneuli.blogspot.com

    OdpowiedzUsu艅
  14. Ca艂a stylizacja bardzo fajna, a taki tshirt by mi si臋 bardzo przyda艂, bo na co dzie艅 sarkazm to moje drugie imi臋 :D
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  15. 艣wietnie wygl膮dasz, lubi臋 t-shirty z napisami :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsu艅
  16. Twoja stylizacja jest 艣wietna :3


    www.lagres.pl

    OdpowiedzUsu艅

Ceni臋 sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram si臋 na nie odpowiada膰. Na pewno gdy zostawisz sw贸j komentarz zajrz臋 do Ciebie, a je艣li dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielk膮 przyjemno艣膰.