2017/04/20

| koszula w kratę, ramoneska + czapka z daszkiem |☺


Witajcie po świętach! Nie wiem jak Wy, ale ja najadłam się za wszystkie czasy. Dajcie mi koniecznie  znać (w komentarzach) czy Wasze brzuszki też są jeszcze 'naładowane' świątecznymi daniami. W dzisiejszym wpisie, chcę Wam pokazać codzienną stylizację, taką w której czuję się dobrze zarówno na uczelni jak i na spacerze, czy wyjściu ze znajomymi. Jasne jeansy połączyłam z koszulą w kratę, czarną ramoneską, jakże modną w tym sezonie czapką z daszkiem oraz 'sliponami' z pomponem. W tej stylizacji zdecydowanie rządzi wygoda. Dajcie znać co myślicie o takim połączeniu. ☺☺☺

 | koszula - sh | jeansy - H&M (sh) | ramoneska - Stradivarius | torebka - Mohito | slip on - DeeZee.pl | czapka - Zaful.com | 



Pozdrawiam,
- Malwa

11 komentarzy:

  1. swietne sa te pomponiaste buty!

    OdpowiedzUsuń
  2. Slip ony są zdecydowanie mega w wersji z pomponami! Czapka i jasny odcień jeansu dodają stylizacji wakacyjnej lekkości.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładna stylizacja. Fajna ta koszula, a buty wymiatają! Świetnie pasują Ci te okulary :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja w święta nie najadłam się. Nigdy w sumie nie lubię zbyt dużo jeść, ponieważ nie mam z tego żadnej satysfakcji. Oczywiście spróbuję prawie każdej potrawy, ale tylko troszeczkę. Trzeba dbać o linię :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne te buciki i piękna ramoneska

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa stylizacja ♥

    martivoice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Śmieszne te butki :) chciałoby się pomiziać... :) a mój brzuch po świętach jest jak balon :) Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie wyglądasz:) czapka w tej stylizacji świetnie pasuje:)
    http://www.ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny zestaw na luzie, świetnie jest Ci w czapce z daszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna stylizacja, zwłaszcza ta ramoneska... buciki urocze :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.