2017/05/07

DESPACITO | Luis Fonsi, Daddy Yankee | czapka z daszkiem Adidas.pl ♡ |


Witajcie! 😊 Jak Wasze samopoczucie po dłuższym weekendzie majowym? Mój weekend trwa do dziś, udało mi się wypocząć i 'naładować akumulatory'. Cieszy mnie ten fakt, gdyż 'wielkimi krokami' zbliżają się egzaminy, a w tym roku będę miała ich naprawdę sporo. Trzymajcie za mnie kciuki! . W dzisiejszym wpisie mam dla Was koleją stylizację 'na co dzień'. Spodnie w kolorze butelkowej zieleni połączyłam z czarną bluzką, którą udało mi się upolować w second-handzie oraz sportowymi fluxami. Do zestawu dobrałam szarą shopperkę oraz czapkę z daszkiem. 

 | bluzka - sh | spodnie - By o la la | kurtka - Next.pl | buty Adidas ZX Flux- Adidas.pl | czapka - Adidas.pl | torebka - Zaful.pl |

Miłego niedzielnego wieczoru !

11 komentarzy:

  1. Świetna stylizacja, różowe buty dodaja klimatu tej stylizacji. Fajne zdjęcia ;)
    Pozdrawiam !
    moda-naszym-swiatem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładna, prosta stylizacja idealna do szkoły czy wyjście z przyjaciółmi :) Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia na egzaminach!

    Wszystko na pewno pójdzie dobrze!

    Świetna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor spodni piękny, uwielbiam taką zieleń :) ale położenie kieszeni... Ty jesteś szczupła, zgrabna i proporcje są ok... wiesz jak ja bym w nich wyglądała?? XD Pozdrawiam. Jestem tutaj.

    OdpowiedzUsuń
  5. Buty wyglądają genialnie w tym zestawieniu ♥️

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się ta stylizacja, buty dodają jej dodatkowo urok :)
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja juz nie moge sie doczekać, az urosną mi włosy i bede mogła nosić takie czapki 😻

    OdpowiedzUsuń
  8. Stylizacja genialna!
    Ślicznie wyglądasz. Powodzenia na egzaminach! ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.