2017/05/01

Jak szybko zmy膰 hybrydy ? Semilac.pl

Witajcie! 馃槉Jak Wam min膮艂 pierwszy dzie艅 maja? M贸j dzie艅 by艂 do艣膰 intensywny. Wybra艂am si臋 wraz ze znajomymi i ch艂opakiem na maj贸wk臋 rowerow膮 organizowan膮 przez w艂adze mojego rodzinnego miasta. Uda艂o nam si臋 przejecha膰 40 km (trasa mia艂a dok艂adnie 32 km + nasz dojazd na miejsce i indywidualny powr贸t z mety). Nie ukrywam, 偶e moje po艣ladki troch臋 ucierpia艂y, gdy偶 by艂a to pierwsza taka d艂u偶sza trasa po zimie....馃槒 

W dzisiejszym wpisie powiem Wam czego warto u偶ywa膰 do ZMYWANIA HYBRYD. Mo偶e dzi臋ki temu wpisowi uda Wam si臋 unikn膮膰 niepotrzebnych koszt贸w zwi膮zanych z manicur'em hybrydowym, a przede wszystkim oszcz臋dzicie swoje paznokcie i zyskacie na czasie. Zawsz臋 do zmywania paznokci u偶ywa艂am pude艂eczka, w kt贸rym moczy艂am pazurki. Aczkolwiek jest to do艣膰 czasoch艂onne. Od kliku tygodni testuj臋 klipsy do paznokci SEMILAC i zdecydowanie mog臋 Wam powiedzie膰, 偶e jest to super gad偶et, kt贸ry pozwala zaoszcz臋dzi膰 czas i dba o p艂ytk臋 naszych paznokci.
 KLIPSY ZNAJDZIECIE TUTAJ - KLIK
1. Nie niszcz膮 p艂ytki paznokcia.
2. Ich za艂o偶enie trwa chwil臋.
3. Waciki, kt贸re zak艂adamy przed na艂o偶eniem klips贸w, nie zu偶ywaj膮 du偶o acetonu.
4. Po 10 minut od ich za艂o偶enia, lakier sam odchodzi z paznokci.
5. S膮 przeznaczone do wielokrotnego u偶ytku.




POZDRAWIAM,
Malwa 馃槉



u.

12 komentarzy:

  1. O takim sposobie jeszcze nie s艂ysza艂am. Na pewno polec臋 t膮 metod臋 przyjaci贸艂ce , kt贸ra robi paznokcie hybrydowe :)
    Ca艂uski i zapraszam do mnie :*
    http://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. Ja zrobilam pierwsza hybryde u kosmetyczki 3 tygodnie temu. Nied艂ugo id臋 na kolejn膮. Nie odwazylam si臋 robi膰 sama. Jednak je艣li si臋 zdecyduje skorzystam z Twoich rad. :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢wietne rady! Ja ca艂y czas czaj臋 si臋 na zakup lakier贸w hybrydowych ;)
    https://nati-jest-fit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  4. Ci膮gle si臋 zbieram do zakupy tych klips贸w ale ci膮gle co艣 :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. Mam klipsy troszk臋 inne, ale te偶 daj膮 rad臋 ;)

    OdpowiedzUsu艅
  6. my艣le nad zakupem hybryd :P

    OdpowiedzUsu艅
  7. Ja w艂a艣nie zaczynam przygod臋 i z pewno艣ci膮 zakupie te klipsy.
    Buziaki Kochana

    OdpowiedzUsu艅
  8. Sama posiadam podobne klipsy ale z innej firmy i s膮 niezawodne <3
    Zapraszam do siebie http://sylwiageorgiev.blogspot.com/2017/04/elegantpinkspring.html

    OdpowiedzUsu艅
  9. Takie klipsy widz臋 pierwszy raz w 偶yciu, ale hybrydy tez mia艂am tylko raz na moich pazurkach :D

    OdpowiedzUsu艅
  10. O super! Mam takie klipsy, tyle 偶e r贸偶owe i nie z semilaca, ale nie wyobra偶am sobie bez nich zdejmowania hybryd. S膮 bardzooo pomocne.

    OdpowiedzUsu艅
  11. O mega fajne rozwi膮zanie! :)
    Pozdrawiam cieplutko,
    http://loveshinny.pl

    OdpowiedzUsu艅
  12. Ooo, nie widzia艂am takich klips贸w, musz臋 sobie takie cuda zakupi膰.

    OdpowiedzUsu艅

Ceni臋 sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram si臋 na nie odpowiada膰. Na pewno gdy zostawisz sw贸j komentarz zajrz臋 do Ciebie, a je艣li dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielk膮 przyjemno艣膰.