2017/06/24

| Dopasowana sukienka z wycięciem ❤ | Bonprix.pl |



Witajcie! 😊 Z racji tego, że na dworze jest coraz cieplej udało mi się stworzyć typowo letnią stylizację. 👗 Zdjęcia wykonała Madzia (link do IG Magdy poniżej), która wytrzymała ze mną dobre 2 godzin.  Na zdjęciach postanowiłyśmy pokazać Wam malownicze uliczki poznańskiej Śródki (jedna z dzielnic Poznania). 🏠🏡 Jeśli chodzi o moją stylizację to postawiłam na największy symbol kobiecości - dopasowaną sukienkę z wycięciem na ramionach od Bonprix.pl.Właśnie w takich sukienkach czuję się najlepiej. Jeśli chodzi o dodatki to szara shopper bag idealnie wpasowała się do klimatu ze zdjęć. Całość dopełniły różowe slip on z DeeZee.pl oraz czapka z daszkiem.

sukienka - TUTAJ 👗
fot. - Madzia TUTAJ 📷




Pozdrawiam,
Malwa ❤



13 komentarzy:

  1. Świetna jest ta sukienka! Pięknie wyglądasz :) Wpadnij na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  2. Sukienka przepięknie na Tobie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładna sukienka:)
    https://ladymademoiselle.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna sukienka
    Super w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacyjna sukienka tez takie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne zdjęcia!:D
    Śliczna sukienka!♡
    asiaknebel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak seksownie!
    Ale element letniego luzu zachowany, także - jest super :)!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna sukienka, ogólnie świetna stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna stylizacja :) Bardzo podoba mi się Twoja sukienka, wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.