2017/06/16

Kombinezon w kolorze khaki 馃槈 | Bonprix.pl



Witajcie! 馃槉 Po miesi臋cznej nieobecno艣ci powracam do Was z nowym postem. Z racji tego, 偶e uda艂o mi si臋 'zaliczy膰' wszystkie egzaminy, zda膰 praktyk臋 na kursie, na instruktora p艂ywania oraz odebra膰 laptopa od naprawy wpisy b臋d膮 pojawia膰 si臋 ju偶 regularnie. B臋d臋 mia艂a teraz wi臋cej wolnego czasu, gdy偶 zaczynam wakacje ! 馃槈 Dzi艣 'wpadam' do Was z zaleg艂膮 stylizacj膮 (zdj臋cia wykonane miesi膮c temu). Postawi艂am na kombinezon w kolorze khaki, czarn膮 torebk臋 oraz bia艂o-niebieskie espadryle. Dajcie zna膰 czy spodoba艂a si臋 Wam stylizacja! :)

kombinezon - TUTAJ
espadryle  - TUTAJ



Pozdrawiam,
Malwa ❤

11 komentarzy:

  1. 艢wietny jumpsuit, nie m贸j kolor, ale tobie w nim jest 艣wietnie!
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsu艅
  2. bardzo 艂adnie wygl膮dasz :)

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艂adnie
    http://fotografujewmyslicowidze.blogspot.com/2017/06/adrenalina-posza-w-gore.html

    OdpowiedzUsu艅
  4. cudowny kombinezon my艣l臋, 偶e do szpilek te偶 by idealnie pasowa艂, taki troch臋 wielofunkcyjny :)
    http://caydii.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wietne zdj臋cia a stylizacja to istna bomba! <3

    OdpowiedzUsu艅
  6. 艢wietne zdjecia i ten kombinezon!
    zapraszam i do mnie :) www.nouw.com/xpositiv

    OdpowiedzUsu艅
  7. Kombinezon bardzo fajny, chocia偶 i tak najbardziej podobaj膮 mi si臋 oprawki okular贸w :)

    OdpowiedzUsu艅

Ceni臋 sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram si臋 na nie odpowiada膰. Na pewno gdy zostawisz sw贸j komentarz zajrz臋 do Ciebie, a je艣li dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielk膮 przyjemno艣膰.