2017/07/18

| Jeansowa sp贸dnica + koszula w paski | second hand | 馃檪

Witajcie w drugiej po艂owie lipca!馃檪 Nie wiem jak Wy, ale ja przed chwil膮 (ogl膮daj膮c zdj臋cia z tego wpisu) u艣wiadomi艂am sobie, 偶e czerwiec by艂 cieplejszy od lipca! 馃槂Wyczekuje tego lata i co艣 nie mog臋 si臋 go doczeka膰. Te偶 tak macie? Jeszcze w dodatku pracuje w takim miejscu, gdzie pogoda zdecydowanie jest potrzebna (basen odkryty). No nic, dobrze 偶e chocia偶 nie pada. 馃構 W dzisiejszym wpisie chcia艂am Wam pokaza膰 jak fajnie mo偶na si臋 ubra膰 w second handzie. Zar贸wno sp贸dnica jak i koszul臋 uda艂o mi si臋 'upolowa膰' w jednym z nich. Wyda艂am gorsze, wiec zdecydowanie m贸j portfel nie odczu艂 tego zakupu. Do ca艂ej stylizacji dobra艂am espadryle z Bonprix.pl oraz torebk臋 r贸wnie偶 z tego sklepu.





Mi艂ego dnia
- Malwa 馃檪

9 komentarzy:

  1. Bardzo 艂adne zdj臋cia i koszula!!!
    Zapraszam do mnie https://cakemonika.blogspot.com/ ;)

    OdpowiedzUsu艅
  2. Jejku cudowna jest ta koszula, mi te偶 uda艂o si臋 upolowa膰 wspania艂膮 koszul臋 w paski na sh <3

    M贸j blog

    OdpowiedzUsu艅
  3. 艢liczne zdj臋cia, wspania艂e wygl膮dasz!

    OdpowiedzUsu艅
  4. Wed艂ug mnie ta koszula zrobi艂a ca艂膮 stylizacj臋! Wygl膮da naprawd臋 nie藕le! :)

    OdpowiedzUsu艅
  5. 艢wietnie wszystko jest dobrane! Naprawd臋 super zdj臋cia! Og贸lnie rewelacja!

    OdpowiedzUsu艅

Ceni臋 sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram si臋 na nie odpowiada膰. Na pewno gdy zostawisz sw贸j komentarz zajrz臋 do Ciebie, a je艣li dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielk膮 przyjemno艣膰.