2017/07/01

♡ Różowa koszula i jeansowe szorty ♡



Witajcie w lipcu! Z racji tego, że mamy nowy, letni miesiąc dzisiejsza stylizacja będzie w ciepłych odcieniach. Nie wiem jak Wy, ale ja tęsknię za tym latem sprzed kilku lat, gdzie temperatury przekraczały 30°C.... Wychodząc na dwór zakładało się jedynie bokserkę (były to wówczas jedne z popularniejszych bluzek) i krótkie spodenki połączone z japonkami. Mam nadzieję, że niebawem będę mogła również 'lekko' się ubrać.....😃 Dzisiejszym wpisem chciałabym przywrócić ładną pogodę do Polski (może mi się to uda). Kilka dni temu, przeglądając garderobę przed sesją (efekty możecie zobaczyć poniżej) zdecydowałam się na połączenie różu z niebieskim jeansem. Bardzo dobrze czuję się w tych kolorach. Stylizacja jest lekka i dziewczęca. Pudrowa koszula wraz z różowymi dodatki świetnie współgra z kontrastującymi szortami. Zdjęcia powstały na Moście Biskupa Jordana - bardzo mnie zauroczyło to miejsce, zastanawiam się tylko dlaczego tak późno się o nim dowiedziałam.
 | czapka, koszula - sh | szorty - sh (Zara) | torebka - Bonprix.pl | buty - DeeZee.pl |


Pozdrawiam,
Malwa ❤

11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny wakacyjny look
    Świetny kolorek masz na paznokciach

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne zdjęcia oraz stylizacja ;))

    http://kindizajn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne są te zdjęcia, takie pastelowe :)

    http://nouw.com/roszakmagda

    OdpowiedzUsuń
  5. Również tesknie za tak gorącym latem.... 😭 Miejmy nadzieje, ze druga połowa lipca będzie lepsza. Stylizacja śliczna, najbardziej spodobala mi się ta piękna czarna torebka 😍😍

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny ootd ;) pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Koszula ma obłędny kolor! Wcale się nie dziwię, że Cię ujęła :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nice photos, the ice cream seems very delicious, and I love your outfit
    www.27dress.com/c/homecoming-dresses-82.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne zdjęcia i cudowny outfit :D
    http://aniaszumlas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.