2017/07/10

S E M I L A C ❤ #flavours

Witajcie! Zapraszam Was do tęczowej krainy .... 😊 To kolejny już wpis dotyczący manicure hybrydowego. Tym razem postawiłam użyć kolorów z jednej z nowszych kolekcji od Semilac.pl. Jest to kolekcja Flavours. Do dzisiejszej stylizacji wykorzystałam 5 z 9 lakierów. W danej kolekcji znajdują się zarówno delikatne jak i 'pikantne' kolory. 😀 Dajcie koniecznie znać co myślicie o połączeniu takich kolorów na lato, ja uważam, że jest to strzał w dziesiątkę ! 🔟 


173 Melon Mash - KLIK
182 Strong Lime - KLIK
183 Grey Pepper - KLIK
184 Tagiatelle Tuscany - KLIK
189 Tuna Voyage - KLIK


Pozdrawiam,
Malwa 😛

16 komentarzy:

  1. Ojeju, jakie piękne kolory 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie kolorki są super jednak najbardziej do gustu przypadł mi 183 Grey Pepper

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne są te kolorki :) Bardzo fajnie je połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolory lakierów są bardzo ładne. Idealnie nadają się jako letni manicure :) Najbardziej do gustu przypadł mi kolor numer 173 i 183 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne kolorki. :) Bardzo lubię lakiery Semilac.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolorki lakierow sa bardzo ladne i super prezentuja sie na paznokciach, ale tylko jeden z nich totalnie skradl moje serce, a jest to nr 183. PRZEPIEKNY! I cos czuje, ze po pierwszej wyplacie polece do sklepu i go sobie po prostu kupie. :)

    https://nastolatka-za-granica.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  7. Zaobserwowałam. Już dawno zamierzam kupić zestaw do hybryd a te kolory mnie jeszcze bardziej do tego zachęcają .

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe, barwne kolory :D

    OdpowiedzUsuń
  9. mam całą tą semilacową kolekcję, apetyt rośnie w miarę posiadania haha

    OdpowiedzUsuń
  10. Jakie śliczne, wakacyjne kolory! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne kolorki! Uwielbiam lakiery semilac <3 zawsze mam jakiś kolorek na pzanokciach ;) Zapraszam do siebie na bloga ;)

    OdpowiedzUsuń

Cenię sobie Wasze opinie. Dlatego zawsze staram się na nie odpowiadać. Na pewno gdy zostawisz swój komentarz zajrzę do Ciebie, a jeśli dodasz mnie do obserwowanych sprawisz mi tym wielką przyjemność.